Alla inlägg under juni 2010

Av AnnaKarin - 24 juni 2010 20:48

Imorgon är det midsommarafton och nu är alla förberedelser klara: Poängpromenadfrågor, lekar (vem kan spotta godis längst?, vem kan kasta tennisbollar i stege på marken så att de ligger kvar? och vem kan hålla en takpanna med utsträckt arm längst?), sånghäften och skaldjursröra.

Vädret verkar bli varmt för en gångs skull men myggen och knotten slipper vi nog inte. Vi blir tretton personer som skall fira midsommar tillsammans i Bollebyggdsskogen. Det blir en nykter midsommar för någon måste köra hem folket också hehe.

Glad midsommar och glöm inte de sju blommorna under kudden imorgon natt. Kram

Av AnnaKarin - 19 juni 2010 07:10

Det är nästan ett år sedan jag skrev i min blogg så nu är det dags att ta upp den igen. Det är lördagmorgon och jag har nyss stigit upp. Det regnar ute men i mitt sinne skiner solen. Snart är det dags för frukost och sedan är det duschen som gäller. Idag blir det en utflykt till Jönköping för att titta på en ny bil.

I eftermiddag blir det att titta på Kronprinsessan Victorias och Daniels bröllop. Jag är nog en liten royalist för jag gillar vårt kungahus mycket.

I eftermiddag skall jag träffa min alldeles nya lilla vän också. Vi har bara kännt varandra i drygt tre veckor men har redan fått en jättebra kontakt. Vi skall äta middag tillsammans idag, jag tror att det blir något grillat. Därefter får vi väl se vad vi hittar på, min lilla vän får bestämma.

Ha en bra lördag alla

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards