Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Dagen efter

Av AnnaKarin - 15 mars 2009 10:11

Sitter här och dricker mitt kaffe och äter en rostad smörgås. Är lite seg idag, kom inte hem förrän kl. 02.00 inatt. Var på en jättetrevlig 40-årsbjudning med mycket god mat och mycket trevliga människor. Vi tittade inte på Melodifestivalen mer än i slutet precis när Marlena Ernman fick de sista poängen och vann hela ballunsen. Hmm, det kanske kan gå vägen med hennes låt i Eurovisionsslagerfestivalen, vem vet? I eftermiddag skall jag träna Body Combar, skitkul! På onsdag skall jag också träna Body Combat och då skall ledarna visa ny korreografi, skall bli spännande. Imorgon är en ny vecka och jag börjar ladda så smått. Planeringen för veckan är helt klar och det är skönt, att vara ute i tid för en gångs skull. Brukar slarva med det annars. Meningen är ju att allt skall vara klart redan på fredag eftermiddag föregående vecka, men det blir inte alltid så, Hm, undrar varför? Fniss

Ha en bra dag alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnaKarin - 8 juli 2010 00:41

Vaknade för 14 minuter sedan, klockan 00.28, av att jag drömde en sådan fruktansvärd otäck dröm. Jag drömde att en person som jag känner genom jobbet ringde och meddelade en tråkig nyhet. Drömmen kändes så verklig men det hoppas jag för allt i världe...

Av AnnaKarin - 24 juni 2010 20:48

Imorgon är det midsommarafton och nu är alla förberedelser klara: Poängpromenadfrågor, lekar (vem kan spotta godis längst?, vem kan kasta tennisbollar i stege på marken så att de ligger kvar? och vem kan hålla en takpanna med utsträckt arm längst?), ...

Av AnnaKarin - 19 juni 2010 07:10

Det är nästan ett år sedan jag skrev i min blogg så nu är det dags att ta upp den igen. Det är lördagmorgon och jag har nyss stigit upp. Det regnar ute men i mitt sinne skiner solen. Snart är det dags för frukost och sedan är det duschen som gäller. ...

Av AnnaKarin - 26 juni 2009 19:40

Det finns många små ögon blick som förgyller tillvaron för oss. En morgon när jag var ute och promenerade vände jag mig om vid ett tillfälle. Då såg jag ett rådjur som stod mitt i backen, som jag just gått ner för, och tittade på mig. För tre veckor ...

Av AnnaKarin - 13 juni 2009 11:41

Musikfröken har till sist blivit besegrad av cancern. Igår somnade hon in. Jag känner en stor sorg med familjen. Jag hade ju glädjen å få träffa hennes två små döttrar när de var hos sin moster, min arbetskamrat, för några veckor sedan. De har ju nu ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards