Alla inlägg den 24 mars 2009

Av AnnaKarin - 24 mars 2009 19:04

Har precis ätit middag och chattar med kompisar på msn. Tar en öl och har sjunkit väldigt långt ner i min sköna fåtölj. Dagen har gått i ett hela dagen - gymnastik - bussresa - teater - timslång väntan i iskylan på en buss som kom efter attarbetskamraten ringt och skällt ut bussbolaget - förberedelser inför eftermiddagens drop-in - drop-in - städning efter vårt drop-in. Allt gick bra på vårt drop-in med bildspel och teater m.m Morgondagen kommer inte att vara lika intensiv och det är tur det. Mina ögon kliar och näsan rinner vilket är typiskt för den här årstiden eftersom jag inte tål våren så värst bra. Men jag ska inte klaga, det finns de som har det betydligt värre.

Imorgon kväll är det gympa igen och det skall bli kul. Jag behöver mina gympapass regelbundet annars blir jag på dåligt humör. Men jag gympar ju inte enbart för att hålla humöret i schack utan för att jag gillar det. Nu skall jag sjunka ännu djupare ner i min fåtölj och dra min pläd över mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards