Alla inlägg den 10 april 2009

Av AnnaKarin - 10 april 2009 20:21

Mm nu är det påskhelg. Längtar nog lite ut till Varholmen. Påskhelgerna vi har firat där ute har alltid varit väldigt fina med påskeld och äggtoddy. Tog fram Axels påskhatt igår och fick nästan tårar i ögonen. Jag såg mina små killar framför mig när de knatade upp för backen, tillsammans med kusin Hannah, till Björn och Ingrid. Så mycket godis de åt varje påskhelg! Pratade med svärfar för en stund sedan och han berättade att han varit ute på holmen idag. Han hade gått runt bland husen och pratat med en massa gamla vänner. Han var jättenöjd med dagen. Vi själva har haft besök av min Mc-kompis Debbie och hennes man Anders och deras lilla dotter Amanda. Det har varit en väldigt trevlig stund med dem. Det gör vi gärna om igen. Vi var och hämtade hem våra mc igår så vi skall väl försöka komma ut vid något tillfälle nu under helgen. På påskdagen skall vi hem till min storebror och hjälpa honom i skogen. Det är också väldigt trevligt att få komma hem till honom. Att få jobba i skogen känns väldigt bra. Det är ju nytta med nöje. Nu skall jag titta färdigt på Så ska det låta. Glad Påsk

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards