Alla inlägg den 8 juli 2010

Av AnnaKarin - 8 juli 2010 00:41

Vaknade för 14 minuter sedan, klockan 00.28, av att jag drömde en sådan fruktansvärd otäck dröm. Jag drömde att en person som jag känner genom jobbet ringde och meddelade en tråkig nyhet. Drömmen kändes så verklig men det hoppas jag för allt i världen att den inte är!!! Jag lämnar inte ut några namn eller hur personen tilltalade mig i drömmen för då lämnar jag ut den personen här och det vill jag inte. Men jag gick upp och kände att jag behövde skriva ner det jag just nu känner. Jag känner en väldigt stark oro i min kropp och behöver göra mig av med den. Det här var det enda sättet jag kunde tänka mig att bli av med den. Vet inte om jag skall publicera det jag just nu sitter och skriver, det bestämmer jag om en stund. Det är väldigt varmt i huset och mina lakan är blöta. Får ta och byta innan jag lägger mig igen. Det blir nog svårt att somna om igen men jag måste försöka för jag börjar jobba klockan 06.30 Ännu har pulsen inte gått ner så det är lönlöst att försöka på ännu en stund. Hjärtat slår hårt i bröstet och jag andas ytligt. Hur kan man bara drömma så otäckt??? Helst skulle jag vilja prata med någon men jag vågar inte väcka någon annan här i huset. Alla skall ju iväg till sina jobb tidigt imorgon bitti. Eller idag på morgonen rättare sagt, eftersom klockan har passerat midnatt. Det var inte så här jag hade tänkt att påbörja mitt femtionde levnadsår. Igår fyllde jag år och hade en väldigt trevlig fika på jobbet och sedan god middag på kvällen med familjen. Jag fick bara hårda paket den här gången och jag fick rosor av min man. Det här året skall bli ett praktiskt år hade jag tänkt. Jag skall inte plugga någonting, som jag oftast gör. Har precis avslutat en kurs och känner att det är läge att ta tag i sådant som bara blir liggande här hemma. Sedan kan det vara kul att hålla på med mina små hobbies, de får ju stryka på foten hela tiden. Jag har ju alltid en massa måsten som alltid måste göras först och då finns det ingen tid över för annat, tyvärr. Men i år blir det annat av, det lovar jag. Nu har jag kommit i en bättre sinnesstämning och skall nog försöka sova igen. God natt alla .....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards