Alla inlägg under mars 2009

Av AnnaKarin - 5 mars 2009 22:05

Godhet är viktigare än vishet och att erkänna detta, är början till vishet.

Hm, tänkvärt eller hur?

Ännu en dag läggs till handlingarna och dagen för min del har inneburit att jag har lärt mig att använda ett nytt datorprogram och jag har fått fundera på vad genus innebär för mig. På det finns det inget rakt svar utan jag får ta ställning till genusperspektivet i varje enskild situation. Hm, mycket på en gång men det är ju så det skall vara att leva. Utmaningar behöver man hela tiden. Nu tackar jag för mig och önskar alla en god natt.

Av AnnaKarin - 5 mars 2009 08:12

I nästa liv vill jag vara en björn. När man är björn går man i ide och sover i sex månader. Jag skulle kunna leva med det. Innan man går i ide måste man äta kopiösa mängder mat. Jag skulle kunna leva med det också. När man är en björnhona föder man ungar (som är valnötstora) i sömnen. När man vaknar är ungarna halvt uppvuxna, kramgoa björnungar. Jag skulle absolut kunna leva med det. Om man är björn så förutsätter ens partner att man vaknar med en morrning. Han förutsätter att man har håriga ben och ett överflöd av underhudsfett. JAPP, jag skall bli en björn!!

Av AnnaKarin - 4 mars 2009 21:37

Det var väldigt länge sedan jag skrev i min blogg men jag tänkte jag skulle försöka bättra mig. Hade ett väldigt sjå att hitta hit men nu är jag här.

 Efter mycket om och men lyckades jag också lägga in en bild. Pust! Men nu är det dax för sängen. God natt alla

kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards